2008. augusztus 1., péntek

Csipkeverés

Idén márciusban elkezdtem megtanulni a csipkeverést. Hááááát nagyon sok kézimunka fajtát ismerek, és használok is, de ez szerintem a kézimunkák csúcsa.
Szerintem ez a kézimunka nem sajátítható el önállóan, csak ha tanítja valaki.
Rengeteget küzdöttem, hogy elsajátíthassam, sokszor megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet, de a családom buzdítására nem hajgytam abba.
Ennek mostmár nagyon örülök, mert gyönyörű munkákat lehet vele készíteni. Természetesen minnél többet foglalkozom a csipkeveréssel annál szebbek a munkáim, de nem tökéletesek.
Ezt a technikát csak nagyon lassan lépésről-lépésre lehet elsajátítani.

Az első vertcsipke szegélycsíkjaim.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!

Szeretném megkérdezni tőled, hogy hogyan kezdted el megtanulni a csipkeverést. Engem is nagyon érdekelne, már rég óta szeretném megtanulni, de nem találok, találtam hozzá megfelelő könyveket! Ha tudsz légyszíves segíts!!!

Előre is köszi!

gobelin és csipke-dabolczi írta...

Vertcsipke készítése/ oktató jellegű DVD lemezen/ kezdőknek és hozzáértőknek!
Több ezer minta, oktató, magyarázó technikai leírások és illusztrációk, késztermék bemutató, színes fotókkal + többszáz darabos újságyűjteménnyel/ 5000ft+ utánvét/
Rendelhető: dabolczi52@lajt.hu
Elkészült munkáit értékesítheti: http://www.dabolczi52.multiapro.com

Anyus írta...

Szia:) tothnekalmaneva:)
Elnézést de most vettem észre a bejegyzésed:)
keress meg e-mailon:) a profilom alatt megtalálod:)

Adrienn írta...

Kedves Anyus! Nem tudom foglalkozol e még csipkeveréssel, ha igen, kérlek segíts nekem,mert elakadtam a levélke készítésénél. Már nagyon rég készítettem vert csipkét, amit teljesen egyedül Mátray Magdolna könyvéből és a sok videóból a netről tanultam meg. 10 év telt el azóta, most megint rákaptam de sok minden lassan jön csak vissza. Kérlek ha tudsz segíts nekem üdv Adrienn