2010. április 26., hétfő

Horgászat

A hétvégén összepakoltam a családot és elmentünk pecázni.

Minden évben mikor elkezdjük a "horgász szezont" fogadással kezdjük.
1) Ki fogja ki az első halat,
2) Ki fogja a legtöbb halat,
2) Az utolsó horgászatig ki fogja a legnagyobb súlyú halat.

Az idei trófea még vita tárgya, de szeptember végére kiderül.

Az idei első hal a fiunké lett, apa csak a horgászbotot szorongatta egész nap:):):)

Egy gyönyörű 2,5 kg-os pontyot fogott:)

Imádunk horgászni járni, Én jókat kézimunkázok, még a fiúk versenyhorgászatot tartanak.

3 megjegyzés:

mmama írta...

Gratulálok !
És mi lett belőle , mármint a halból ?

Anyus írta...

Köszönjük:)
A halacska a fagyasztóban várakozik, szerintem rántott hal lesz.

H. Mária írta...

Én már olyan régen szeretnék elmenni horgászni, hogy már az idejét se tudom. Nagyon szeretek horgászni. De most hallottam, hogy a gyerekeknek két bottal együtt az engedély minimális összegbe kerül és mindenhová érvényes. :) van egy díjam a részedre, nézzél be hozzám. :)